Ακύρωση Παραγγελίας
Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
α) Πριν την αποστολή των προϊόντων – Η ακύρωση μπορεί να γίνει με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@petsociety.gr ή τηλεφωνικά στα 210 57 22 418, Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 έως τις 14:00.
β) Μετά την παραλαβή των προϊόντων μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Υπηρεσία Αλλαγών/Επιστροφών
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή-αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στη Φόρμα Επικοινωνίας, έτσι ώστε να ενημερωθεί το σύστημά μας.
Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.
Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα τη Φόρμα Επιστροφών.
Για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές & εντός της αρχικής συσκευασίας του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή τους.
Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη Φόρμα Επιστροφών που ακολουθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά δεν θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλη σακούλα, έτσι ώστε να προστατεύεται η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατόν να κολληθούν ταινίες και σημάνσεις από την εταιρεία courier.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας η επιστροφή πραγματοποιείται χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη, ενώ η αλλαγή προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής.
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη φόρμα Επιστροφής που ακολουθεί εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 7 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας και εφόσον αυτό εξεταστεί από εμάς και τον προμηθευτή και επιβεβαιωθεί οτι δεν υπήρξε κακή χρήση.
Θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη Φόρμα Επιστροφών, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε ημέρα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.
Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη φόρμα Επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω, και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή του συνόλου των χρημάτων που πληρώσατε (δεν περιλαμβάνεται το κόστος των μεταφορικών και της αντικαταβολής). Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο Online.
Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα: Απόδειξη Λιανικής ή τιμολόγιο και όλα τα συνοδευτικά, όπως ετικέτες κλπ. Επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.